25 Kasım 2015 Çarşamba

En sevdiğim MAC Rujlarım

Merhabalar,

Makyaj koleksiyonumda genellikle çoğu markanın rujları bulunuyor. Ruj sevdası annemin bana 7 yaşında bir lip balm alması ile başlamıştı ve hala devam ediyor. Biliyorsunuz ki kırmızıya dayanamıyorum. Sanırım kırmızı ve tonlarının sayısı on yediydi son saydığımda... Yazık oluyor bazılarına fakat elimin altında bulunmasınıda istemiyor değilim açıkçası. Bir de bu blog yazmaya başladığımda daha çok deneyip daha çok yazmak adına çok fazla ruj edindiğimi söyleyebilirim. MAC markasını ise ben genelde özel ve iddialı renklerimde tercih ediyorum. Her marka o iddalı renk tonunu mac kadar iyi veremiyor. Zaten benim tonlarımıda kırmızı hariç çoğu kişi tercih etmiyor.
Ama markanın rujlarından öyle memnun kaldım ki artık sadece iddaalı renkler değil günlük nude makyaj içinde gerekli olanları edinmeye başladım.



Gelelim en sevdiğim MAC rujlarıma

İlk olarak Heroinden başlamak istiyorum.
Bu rengi kesinlikle ve kesinlikle dupe vs veremiyor. Resimde biraz pembemsi çıksa da, bu rujun verdiği magenta mor tonlarındaki bu iddalı rengi gerçekten çok seviyorum. Nude göz makyajı ile günlük olarakta kullanılabilir diye düşünüyorum. En azından ben öyle yapıyorum. Açıkçası hiç makyajsız ve sadece dudaklarda heroinle bile ilgileri üzerinize çekebilirsiniz. Mat bitişli bu ruj dudağı biraz kurutsa da altına nemlendirici uygulayarak bunu engelleyebilirsiniz. Kalıcılığı ise gayet iyi. Bir şeyler yediğimde bile renk tonu dudağımda kalıyor.


İkinci ise tabi ki Ruby Woo

Kırmızının elli tonunu barındıran ruj koleksiyonumda Ruby Woo olmazsa olmazdı. Bunu almadan önce ise Russian Red'i kullanmıştım. Ama bir de Ruby Woo'yu denemeden olmazdı. Bu seferlik Ruby Woo olsun dedim. Yeni olduğundan bir kaç kez kullandım. Fakat diğer kırmızılara göre kesinlikle daha parlak ve canlı görünüyor. Bu rujda nude göz makyajıyla ve hatta gece makyajıyla muhteşem bir uyum içinde dans ediyor. Tek sıkıntısı zor sürümü. Kesinlikle ruj bir kaç kat sürünce tam rengini veriyor. Bitiş olarak mat değil daha çok retro mat bitişli diyebilirim. ruju dudağın dışına  taşırmamak kendinize yapabileceğiniz en büyük iyilik olacaktır. Ciddi şekilde zor çıkıyor. Bir şeyler yeyip içmek bu ruj için hiç bir sorun teşkil etmiyor. Özellikle soğuk alt tona sahip olan ciltlerde kesinlikle muhteşem duruyor.



Cyber'ı kim tercih eder ki ?

Tabi ki ben. İlk olarak internette rengini görüp "Ayy bu nasıl bir renk siyah gibi..." diye yaftayı yapıştırıp, Mac mağazasındaki mua uygulamasından sonra aşık olup alınmış ve çok sevilmiş ileride de çok sevilecek rujumdur kendisi. Sürünce çoğu kişiden "Koyu mu o çok sanki?" tarzında devrik cümleler duymuşluğum olmadı değil. Ben bu ruju sürüyorsam eğer maskaramı ve eyelinerımı bile aşırıya kaçırmamaya çok dikkat ediyorum. Ciddi anlamda sürmek ve taşımak emek istiyor. Çok fazla göz makyajı ile asla ve asla sürülmemesi gerekenler arasında benim için. :)
Rengi kahve bordo arası değişik bir tona sahip hatta bazı fotoğraflarımda koyu mor gibi göründüğüde oluyor. Cyber ile Pure Heroin arasında çok kalmışlığım oldu fakat iyi ki Cyber'ı tercih etmişim dediğim zamanlarda fazlasıyla olmadı değil. Bitişi mat olarak anlatılsa da öyle çokta mat durmuyor. ya da bilmiyorum ben altına nemlendirici sürdüğüm için öyle düşünüyor olabilirim.

Ve Please Me

Koyu göz makyajını bana sevdiren ruj Please Me. Ben koyu göz makyajı ile açık renk dudakları seviyorum. Sanki o dudaklar cildimde yokmuş gibi dursun ama yine de varlığını hissettirsin istiyorum. Daha önce kullandığım Kinda Sexy ve Faux rujlarıda sevmiştim. Fakat onlar Please Me'ye göre daha koyu kalıyordu. Cilt alt tonu sıcak olanlara daha çok yakıştırdığım Kinda Sexy ve Faux'tan sonra bir nude ruj arayışındaydım. Please Me' nın mağazaya gitmeden önce açıkçası çok adını duymamıştım. Nude rujları daha az tercih ettiğim için belki bilmiyorum. Ama nude sevgisini aşılayan kendisi oldu bana. Günlük olarak çok doğal ve her yerde kullanabileceğim bir çanta ruju kendisi. Bu rujda mat olduğu için iki kat falan sürmek gerekiyor. Rengini tam anlamıyla vermesi için daha öncede söylediğim gibi altına lip balm ya da ufak bir nemlendirici uygulamak şart.



Yazılacak ve kullanılacak o kadar çok ruj var ki etrafımda sanırım bu yıl hiç bir ruj alışverişi yapmayacağım. Biraz ekonomi, biraz da stokların tükenmesi adına diğer kozmetiklerime yaptığım cimriliği rujlara da uygulamam gerektiğini ileride bana hatırlatması için buraya yazıyor ve yazımı bitiriyorum.
En yeni yazılarımdan haberdar olmak için blogumu buradan çevrelerinize ekleyebilir, güzellik ve kozmetik ile ilgili tüyolar için ise instagram hesabımı buradan takip edebilirsiniz.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere
Şimdilik Hoşçakalın
Sevgilerimle
Aslı



1 yorum :

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.