6 Ağustos 2015 Perşembe

Oriflame Perfect Body Karın Bölgesi için Sıkılaştırıcı Jel

oriflame perfect body kullananlar



Merhabalar
Bugün sizlere Oriflame markasının Perfect Body Karın Bölgesi için Sıkılaştırıcı Jel ürününden bahsedeceğim. 
Önceden bu ürünlere karşı bir sempatim vardı. Fakat şimdiye kadar sadece bir tanesinden tam anlamıyla memnun kaldım o da Krauterhof Selülit Jeli. Yazısı için TIK TIK! Ne yazık ki karın bölgesi yağları öyle kolay eriyen bir yapıya sahip değil. Bu tarz ürünleri kullanarak tamamen kendimizi kandırıyoruz. 
Ben kilo aldığımda yağlar genellikle karın bölgemde birikiyor. Özellikle yan yağlarımdan şikayetçi olurum. Elma tipi vücut dediğimiz bir vücuda sahibim. Ne kadar normal kiloda olsamda hafif bir kilo alımında anında karın bölgem ve yan yağlar oluşmaya başlıyor. Evlendiğimde yaklaşık 47 kg olan şahsım evlendikten sonra abur cubur yemekten tam 10 kg almış ve 57 kg olmuş durumdayım. Kilomdan aslında çok şikayetçi değilim fakat 52 civarında kalsam çok daha iyi olacaktı. Yaklaşık 5 kg kadar fazlam var.  47 kg benim için çok azdı ve "çırpı gibi" tabirine gayet uygundum. O yüzden sağlığımın yerinde olması için eskisi gibi yollarda düşüp bayılmamak adına bu kilodan en fazla 5 kg verebilirim. 
Tabi ben bunları bugün düşünüyorum. Bundan bir sene önce kilo aldığımı gördüğümde diyet spor vs.. zor geldi ve kendimi bu tarz inceltici kremlere ve zayıflatıcı çaylara adadım. Bu arada bu zayıflatıcı çaylar ile ilgili dehşet verici bir yazı hazırlayacağım aman kullanmayın şimdiden uyarayım. 
Neyse ki çaylarla ilgili gerçekleri gördüm, denedim, yaşadım. Tamamen hayatımdan çıkarttım. Ama kremleri denemekte ısrar ettim ve tabi ki hiç bir olumlu etki göremedim. 

oriflame perfect body

Gelelim bu ürüne...
Kısa ve net bir cümle kurmam gerekirse... Çok acımasız olacak biliyorum ama... Bu ürünü almanız demek tam 42,90 TL paranızı gidip çöp kutusuna atmanız demek. 
Tamamen yalandan bir ürün. Oriflame bana kızacak belki ama gerçek anlamda kullanıp olumlu olan tek bir etki bile göremediğim yegane üründür kendisi. 
Halbuki ürünün hedeflerinde bakın neler var;
Karın bölgesinde sarkan cildi toparlamaya, sıkılaştırmaya ve cilt rengine ton kazandırmaya yardımcı jel. Silüetinizi yeniden şekillendirmeye yardımcı olur. 
İşte hedefi bu olup böylesine hiç bir etki vermeyen tek ürün kendisi. Nemlendirici etkisi bari olsaydı ona da razıydım. 


Ürün jel formunda olup içerisinde küçük tanecikler var. Bu taneciklerin etki ettiği söyleniyor. 
Bir süre ne diyet, ne spor yapmadan kullandım. Etki etmemesini normal karşıladım. Bir süre sonra günde dört litre su içtim, her gün yürüdüm, mekik hareketleri yaptım, diyete başladım. Zayıflamayı ve sıkılaşmayı destekleyecek tüm aktiviteleri krem bitene kadar yerine getirdim. Evet kilo verdim, Fakat yine bir sıkılaşma ile karşılaşmadım. Cilt tonunu düzenlemesini beklemedim bile ki gerçekleştirmedi zaten. 
O yüzden bu ürün dahil bence bu şekilde sıkılaştırma etkisi olan hiç bir ürüne güvenmeyin derim. Sadece kendinize güvenin. İnanın bu ürünlerden çok daha iyisini siz vücudunuz için gerçekleştirebilirsiniz. Benden söylemesi...
Yeni yazılarıma anında ulaşabilmek için blogumu buradan takip edebilirsiniz. İnstagram hesabımı takip etmek içinde buradan buyurun...
Öpüyorum Hepinizi
Sevgilerimle 
Aslı

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.